30-dagarsutmaningen - Dag 14

Okej, vi börjar med dag 14 då :)
Vilket är; "Dag 14 – Favoritbok av din favoritförfattare". Och det är taskigt. Egentligen, eftersom jag gillar alla. Och så måste jag välja en favorit utav Harry Potter böckerna. OMÖJLIGT, säger jag. Så, därför gör jag en topp 7 istället :) Alltså, vilken bok jag gillar mest och minst och så, annars blir det omöjligt :)
 
SÅÅ... Vi kör bakifrån va? Så bra :D
 
Plats nummer 7 tas utav .... *damdamdamdam*
Harry Potter and the Chamber of Secrets ~ Harry Potter och Hemligheternas Kammare
Klicka på bilden för att komma till länken...
 
Plats nummer 6 bliiir;
Harry Potter and the Philosophers Stone ~ Harry Potter och de Vises Sten
 
Plats nummer 5 *damdamdam*
Harry Potter and the Goblet of Fire ~ Harry Potter och den Flammande Bägaren
 
 
Plats nummer 4 bliir *damdamdamdam*
harry potter and the Half Blood Prince ~ Harry Potter och Halvblodsprinsen
 
Plats nummer 3 bliir *damdamdamdam*
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban ~ Harry Potter och Fången från Azkaban
 
Plats nummer 2 blir *damdamdamdam*
Harry Potter and the Order of Phoenix ~ Harry Potter och Fenixorden
 
PLATS NUMMER ETT TAS DÅ SÅKLART UTAAV....
Rätt gissat :D 
Harry Potter and the Deathly Hallows ~ Harry Potter och Dödsrelikerna
 
Vill ni ha förklaringar varför varje bok är på de olika platserna? ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback