30-dagarsutmaningen - Dag 20

Då kör vi dag 20 dåå^^ Bara 10 dagar kvar! *high five* Det här ska vi väl klara? Jaadå ^^ 
 
Dagens utmaning; "Dag 20 – Din favoritkärleksbok".
 
Och, snabbt kommer mitt huvud till "Det är så logiskt alla fattar utom du" men den är mer vänskap.. Samma sak med "Saker som aldrig händer". Jag glor på min bokhylla och blicken fångas utav...
 
Och det är ju andra delen i en bra trologi (fine, jag har bara läst första boken, men ändå ^^) och den första boken, den är ju en superbra kärleksbok, så den väljer jag :3
 
Frost utav Maggie Stiefvater som du kan köpa här. Boken har två omslag, den första gillar jag mest :3 Den andra är där du köper boken ^^
 
Klicka på bilderna för att komma till länkarna där jag hittat bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback