30-dagarsutmaningen - Dag 6 - Sent IGEN!

Vad är det med mig? Missar gång på gång dagarna xD Helt otroligt :3 Men, jag spelar ju sims 3 hela dagarna så jag skyller på det :3
 
Okej, gårdagens utmaning ÄR: "Dag 6 – En bok som gör dig ledsen"
Den första boken jag uppriktigt sagt blev ledsen av, var "I taket lyser stjärnorna". Nu på senare dar har jag även läst en annan supersorglig bok, nämligen "Hon går genom ut ur bilden". Den är jättesorglig den med. Handlar om ett barn, 11-12 år som inte mår så bra. Man ser henne från "nuet" när hon ser tillbaka. 
 
Därför tänker jag inte ge den här uppgiften mitt samvete av att behöva välja mellan dessa två. För när jag läste "I taket lyser stjärnorna" var min mamma sjuk och jag visste inte varför. 
 
Så; I taket lyser stjärnorna, skriven utav Johanna Thydell, finns att köpa här (som e-bok endast).
Och; Hon går genom tavlan ut ur bilden, skriven av Johanna Nilsson, hittar jag inte att köpa där jag brukar handla böckerna. 
 
Klicka på bilden för att komma till länken.
Klicka på bilden för att komma till länken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback