Boktips - Fristående

Här kommer ett gäng fristående ungdomsromaner ni kan checka in och läsa ^^ Personlingen tycker jag alla är jättebra även om de kan vara sorgliga och roliga :3
  • Det är så logiskt alla fattar utom du - Lisa Bjärbo Drama, Vänskap och Kärlek
  • Tretton skäl varför - Jay Asher Drama, Sorg
  • Syskonkärlek - Katarina von Bredow Kärlek, Sorg
  • Tänk om det där är jag - Johanna Lindbäck Självkänsla, vara ung
  • Saker som aldrig händer - Johanna Lindbäck Vänskap, Kärlek
  • Min typ brorsa - Johanna Lindbäck Vänskap, Familj, Kärlek
  • Hon går ut genom tavlan ut ur bilden - Johanna Nilsson Drama, Sorg, Barndom
  • Janis den magnifika - Johanna Nilsson Vänskap, Sorg, Nya steg
  • Här ligger jag och blöder . Jenny Jägerfeld Föräldrar, Sorg, Vänskap
  • Jag minns inte varför jag älskar dig - Gabrielle Zevin Glömska, Vänskap, Sorg, Kärlek
Serier samt fantasy kommer inom kort! (:
3random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback