iPhone-spel: DragonVale

Okej, nu har jag spelat iPhone-spelet DragonVale i snart ett halvår tror jag, tänkte mest göra en recension och berätta vad det är för något ^^ Och lite om min värld där såklart :3
~ Min Värld ~
Level: 28 - väldigt snart 29 (:
Speciella Drakar: Jag har en Sun-Dragon, Bone-Dragon och Love-Dragon
Pengar: 8 627 153 typ xD
Gems: 72st
Mat: 311 385st ^^
Övrigt: Well, Jag har en Epic Breeding Island, en Fountain of Youth, Colosseum, Hibernation Cave, Massa Shrines, 10st Treat Farms, Breeding Cave och Nursey på "level" 3.

~ Själva spelet ~
Själva spelet går ut på att man ska föda upp drakar, och sedan para dessa olika drakar emd varandra för att bilda såkallade Hybrids. Man ska öka i level och ta hand om sina drakar. Tävla i Colusseum, upptäcka nya raser via Breeds osvosv. Det handlar ju om drakar. Jag älskar spelet, men det kan vara väldigt individuellt. Spelet behöver internet för att kunna användas.
Även - om man har vänner på spelet kan man ge "free gift" till ens kompisar bestående utav en Gem. Som kostar sjukt mycket att köpa (IRL-pengar) och är svåra att få tag i.
Ni får gärna adda mig så kan vi "gift-a" varandra (: Det är bara o lägga in en kommentar antingen vad du heter på Gamecenter. Eller bara kommentera och skriva e-mailadressen som inte syns - och be mig mejla den istället!
OBS! ALLA BILDER ÄR FRÅN GOOGLE! OBS!
gghg

Kommentarer
Postat av: Emilia

har själv ingen Iphone. men spelet verkar roligt !

2012-05-28 @ 17:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback