30-dagarsutmaningen - Dag 1

Okej ^^
 
Här kommer då dag ett i min 30-dagarsutmaning :)
Dag 1 – Bästa bok du läste förra året
 
Hmm... Då får vi väl fundera lite här då? c:
Okej, jag har bestämt mig c:
 
Bästa boken jag läste förra året måste ändå varit "Det är så logiskt alla fattar utom du". Ja, det är även en låt-titel utav Petter. Men det är också en superbra bok av den svenska författaren Lisa Bjärbo. 
 
Den handlar om Ester & Johan, de har varit bästa kompisar sen alltid. Ester byter killar lika ofta som Johan byter t-shirt. Men så kommer Amanda till klassen, och hon råkar ta Ester's "bestämda" plats i klassrummet bredvid Johan...
 
Boken finns att köpa, bland annat, här
Där har du baksida - bokrygg - framsida ^^
Jag gissar på att Johan är på baksidan och Ester på framsidan ^^ Men. vem vet? :) Klicka på bilden för att se bildlänken ^^ Den är inte min, bilden c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback