30-dagarsutmaningen - Dag 10

Nuu ska jag göra dag 10 ^^ Har varit bortrest men nu är jag hemma igen med vårt snabbare internet än hos mormor, och hos mina kusiner så spelade jag ty sims och tv-spel :3 De har massa TV-spel, mitt favvo är nog guitar hero (men det spelade jag inte den här gången) och Viva Piñata ^^ Det e awesome :3 Kanske ska göra ett inlägg om Viva Piñata ^^ Vad tycker ni? :3
 
However, idag ska jag berätta om dag 10's utmaning, vilken är "Dag 10 – Din favoritklassiker". Eftersom Harry Potter borde räknas som klassiker nu så väljer jag den :3 Höhöh ^^ Mitt val är... HARRY POTTER :D På tal om Harry Potter så lyssnar jag på "Harry Potter and the philosopher's stone" som engelsk hörbok (den första boken). Han som läser har en awesome berättarröst ^^
 
Här kan du köpa allt som har med Harry Potter o göra :) Bara *klick*
 
Klicka på bilden för att komma till bildlänken. 
 

OBS, på bilden så är det de engelska böckerna :3 Men, jag länkar "köpet" på svenska böcker ^^ Eller så :3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan du göra en header till mej???
Skulle vara så snällt!!!
Maila mig!

2012-07-19 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback