30-dagarsutmaningen - Dag 5

Okej, dagens utmaning då^^ Äntligen :3 höhöh^^
 
Okej, dagens utmaning är... "Dag 5 – En bok som gör dig glad"! Hm.. En bok som gör mig glad... Alltså, en bok jag blir glad av är dels den boken jag valde på första utmaningen, Det är så logiskt alla fattar utom du... Men samtidigt gör den mig ledsen också...
Därför får det bli; Tillsammans bok 1 utav Denise Rudberg. Detta är väl inte en lika känd bok.. Men den är superbra :)
 
Boken finns att köpa här.
Klicka på bilden för att komma till bildkällan.

Kommentarer
Postat av: erica

Vill du vara med och tävla i dagens blogg?
Gå in här: http://www.nattstad.se/eliindskog?id=3509988 och följ det jag skrivit.. Sprid detta vidare :)

Lycka till :)

2012-07-08 @ 14:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback