Har ni sett? IKON

Hej på er c:
 
Jag tror jag fastnat för "c:" smileysen c: den e typ så ful så den blir söt på ngt sätt c'; Jaja, det var inte det jag tänkte säga egentligen c:
 
Om ni kikar lite uppåt, typ vid adressen, och längst fram framför adressen ser ni ngt skumt. Är det inte två T:n? JAPP, det är det :D Jag har gjort mig en alldeles egen ikon för min blogg som ni kan njuuta av när ni är inne på min blogg c: häftigt va? :D
 
Förstår du inte vad en ikon är? :o Kolla här ;)
 
 
Titta c:
Den mest inringade (1.) är min ikon c: Den jag gjort^^ Det är denna: 
De andra 3 inringade (2,3,4.) är andras ikoner.
2:an tillhör twilightsweden's webbsida. Den tillhör antaligen deras webbhotell's grundikon eftersom den inte är vidare speciell ^^
3:an är hungergamessweden's webbsida. Den är egengjord av dem och föreställer den brinnande härmskrikebroshen.
4:an är blogg.se's egna ikon. Det är den som är en början till "blogg.se" men det får bara plats "blo". Den ser du på de flestas blogg.se's bloggar och dess webbsida :)
 
Förstår du nu? c: Vill du också ha en fin egen ikon på din sida? :D Säg till genom att kommentera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback