30-dagarsutmaningen - Dag 15

Okej, jag vet att jag har haft sämst uppdatering^^ Så jag kör dag 15 nu^^
 
"Dag 15 - Manlig Favoritkaraktär" typ^^ Och då måste jag fundera lite. På rak arm skulle jag säga James Potter, Remus Lupin, Sirius Black, Gale, Emmett... Men, det är massor utav karaktärer... Och alla är bi-karaktärer också..
Haha :3
 
Men, om jag resonerar lite med mig själv, så James Potter (Harry Potters pappa) får man aldrig riktigt lära känna i böckerna om HP. Utan, mer i bakgrundsfakta, minnen och rent av JK's fakta. Och då gör man en bild av honom. Så, han kan man väl inte räkna på det sättet.
 
Remus Lupin och Sirius Black (också Harry Potter, lärare resp gudfar) känner man inte heller så bra i böckerna. Mer än att Remus är varulv, Sirius gör allt för att hjälpa Harry.. Så, på det sättet kan man inte välja dom heller. Eftersom de känner man också, som utanför böckerna. 
 
Då har vi dom (av de jag sa på rak arm) Gale - Hungerspelen - och Emmett - Twilight. Man får lära känna båda dessa väldigt bra.
 
Emmett är ju Edward's brorsa, man får veta hela hela hans bakgrundshistoria, och ur en speciell uppslagsbok så får man veta ännu mer om honom. Så han är ju ett lätt valbart alternativ.
Gale å andra hand får man också lära känna väldigt bra i de två sista böckerna i triologin. Inte så mycket i första. Och jag kan ju säga att jag är väldigt mycket Team Gale om man säger så.  
 
Men när jag sitter här och resonerar med mig själv, så kommer jag även på Jacob Black och honom gillar jag också. Så jag kan liksom inte välja. Jag gillar även Johan från Det är så logiskt alla fattar utom du. Jag kan komma på massor utav manliga karaktärer jag gillar, såhär nu när jag tänker.
 Men logiskt sett bör jag ta en av de jag tog rakt ur huvudet, direkt liksom.
 
Och eftersom jag inte kan välja mellan Gale och Emmett, får det bli båda!
 
Klicka på bilden för att komma till länken.
Gale Hawthorne spelas utav Liam Hemsworth.

Klicka på bilden för att komma till länken
Emmet Cullen spelas utav Kellan Lutz.
 

DOM, eller "han" är min Manliga favoritkaraktär!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback