Skolan

Hellu :3
 
Det är väldigt mycket med skola såhär i början, man blir trött och måste sova typ jättetidigt på kvällarna, och jag går sena dagar ^^ Vissa inlägg på bloggen kommer vara tidsinställda för att jag ska klara av att kunna "blogga" varje dag ungefär ;) Och vissa är (som det här) spontant skrivna när man har tid ^^
 
Så när man kommer hem sätter man sig vid datorn, och sen är man megatrött, och bara sitter och glor typ ^^ Så inget händer direkt, jag är inte ute och fotar, jag skriver inte, jag bara är. Sover mentalt kanske :3 Men, så förhoppningsvis släpper detta när jag kommer in i rutinerna för livet igen :3
 
Bjuder på en gammal bild på böcker ^^ Det är ju trots allt skolan, eller hur? ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: FotoFia

Hahah känner exakt likadant, så fort man kommit hem så orkar man inte göra nåt annat än att ligga i soffan typ :p

2012-08-23 @ 17:32:25
URL: http://fotofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback