Skolavslutning

Det var det. Då var det gjort. Sista gången. Någonsin. Jag har gått ut nian, nu blir det inget mera. Någonsin. Sista gången, i klassrummet på läktaren, med klassen sen 3 år tillbaka, vissa sedan 7 år tillbaka. Nästan alla typ grät. Det var jobbigt, jag grät inte. Inte utåt. Nu vet jag inte. Jag gråter inte utåt. Men, det är något. Något som saknas. Något som känns konstigt. Något som är borta för alltid. 10 år av livet, skolan. 9B - nu och för alltid. Jag kommer aldrig glömma den, glömma er.

Dom spelade den här låten. Den stämmer så bra. Ett par i åttan uppträdde. Passar så bra. 



Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag förstår hur du känner dig. Gick också ut nian för någon vecka sedan, och man har känt människorna så länge. Jag grät, men är en känslosam person också (:

2012-06-13 @ 15:36:24
URL: http://linzon.ratata.fi/
Postat av: Johanna - Hästar, foto & vardag

Usch, det verkar så jobbigt...

2012-06-17 @ 10:56:43
URL: http://ponypussar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback