30-dagarsutmaningen - Dag 30

OMG! Vet du vad som betyder när man är på den trettionde dagen på ett trettiodagarsutmaning? JO - att man är på sista dagen! Häftigt va? ^^ Kanske inte, men jag tkr dt c: Och min utmaning idag får bli "Dag 30 – Din absoluta favoritbok" och det är lite fundering över den..
 
Den bästa boken jag läste förra året kan vi ju hitta här. Och det var ju "Det är så logiskt alla fattar utom du".
Min favoritbok i min favoritserie kan man hitta här. Och det var ju "Revlolt".
Min favoritbok av min favoritförfattare kan du hitta här. Och det var ju "Harry Potter och dödsrelikerna".
Min favoritkärleksbok har jag ju skrivit om här. Och det var ju "Frost".
Min favoritbok som jag äger har jag ju här. Och det var ju "Twilightsagan: den officiella illustrerade guiden".
Min favorittitel läst vi ju om för någon dag sedan, det var ju "Jag är tyvärr död idag och kan inte komma till skolan".
 

Om vi försöker få någon som helst logik utav det här kommer jag fram till.. vaddå? Nej, ingenting faktiskt ^^ Jag tycker att variationen DÄR, talar för sig självt. Jag har ingen direkt favoritbok, och därför har jag flera. Dessa är några i olika kategorier ^^ 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Kika gärna in på min frågestund & ställ någon fråga! :D

2012-08-31 @ 18:14:18
URL: http://victoriaaahhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback