30-dagarsutmaningen - Dag 2

Okeej^^
 
Igår var dag 1, och då valde jag "Det är så logiskt alla fattar utom du". Läs inlägget här. För er som vill se hela listan igen, så är den här :)
 
Såå, det betyder ju att idag, är det dag 2! Vilket är "Dag 2 – En bok du läst fler än tre gånger".
En bok jag läst fler än 3 gånger. Jag har läst många böcker flera än 3 gånger då jag är en sådan person som slukar böcker, och om jag älskar en bok läser jag den måånga gånger ^^ Så för mig är tre gånger inte så mycket egentligen xD
 
Men, EN bok jag läst flera gånger än 3... Det får bli .... *trumvirvel*
 
OM JAG KUNDE DRÖMMA av Stephenie Meyer. 
För er som inte vet är det den första boken i twilight-serien. Fast på svenska då xD
För er som är intresserade kan man köpa boken här ^^ Endast 49:- för en så omtyckt bok!
Framsidan ser ut såhär;
Klicka på bilden för att komma till bildlänken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback